Începem anul cu cărți: How to be parisian - nu recenzie, review

Hello sau mai degrabă "Bonjour!" dacă e să ne luăm după subiectul postării de azi.
La mulți ani! Vă doresc un an magic, așa cum am tot spus pe rețelele de socializare și nu, nu e doar o formulă drăguță pe care o repet ca o moară stricată ci chiar vă doresc un 2018 MAGIC. Magic în felul fiecăruia și așa cum și-l dorește fiecare, pentru că ce e magie pentru mine poare nu e pentru tine și tot așa. Magia e relativă în zilele noastre dacă e să judecăm superficial. Haha!

Buuun, încep și eu anul cu o postare de vineri așa cum îmi doresc de ceva timp, dar nu mereu a ieșit. Timpul nu prea e relativ sau nu am aflat eu încă secretul. Astăzi (nu prea îmi vine să zic în seara asta pentru că deși e beznă, nu e nici ora 20.00) vin la voi cu multe gânduri bune pentru noul an și cu ceva nou aici, ceva ce nu am mai făcut, dar am văzut la multe fete, într-o formă diferită. Deși este vorba despre o carte, nu sunt aici să îi fac o recenzie. Nu vreau asta pentru că nu am tipul de blog specializat pe așa ceva și mai mult decât atât, mi se pare că multe din recenziile care circulă prin lumea asta a blogurilor sunt cam prea pline de povestiri și spoilere. Eu am numit-o review, negăsind termenul românesc potrivit pentru ce voiam să exprim, însă engleza își face treaba foarte bine uneori.

"How to be parisian: Wherver You Are" este o carte scrisă de 4 dudui printre care și minunata Caroline de Maigret, ea fiind chiar punctul de plecare în drumul meu spre această carte. O admir pe Caroline de multă vreme și cum internetul e atât de atent și drăguț cu noi, ne oferă mereu ceea ce ne dorim să aflăm și așa după o perioadă în care o căutam pe ea pe Pinterest a apărut și cartea în atenţia mea. Am căutat-o la vremea aceea la noi și se găsea greu, la un preț cam mare pentru bugetul meu. Între timp, recunosc că e prima carte pe care am căutat-o pe internet în disperare, doar-doar cineva să fi postat ceva pagini din ea, poze, un blog post despre ea, citate sau orice altceva. Am mai căutat-o și până la urmă a apărut la Okian unde o găsiți și acum la un preț de necrezut pentru prețurile cu care a intrat acum ceva vreme în țară.

Acum, la Okian, cu 55 de lei e a voastră și la ei pe site gășiți o mulțime de titluri mai greu de găsit, la prețuri wow. MINUNAT! Ce aș mai avea de spus despre ea este că mi-am dorit-o foarte tare, am așteptat-o cu sufletul la gură și că e o carte care nu dezamăgește. Nu vă așteptați la ceva mega intelectual pentru că nu e o carte științifică. Nu e nici un album de poze, deși are niște imagini superbe care să susțină energia cuvintelor scrise. E o carte simplă. o carte încărcată de bun gust și de informație savuroasă pentru pasionatele stilului și lifestyle-ului franțuzesc. Nu vă dau detalii pe care le puteți găsi pe internet pentru că nu are sens. Nu vă scriu despre autoare, nu vă spun când și unde a fost publicată și nici câte pagini are. Mă gândeam să vă dau câteva citate din ea, apoi m-am răzgândit și apoi m-am gândit din nou. Am rămas cu un gust plăcut al acelei așteptări pline de curiozitate până să o am în mâinile mele, așa că nu vreau să vă stric bucuria acestei emoții.

O să vă pun la final și 2 imagini cu text din carte ce se găsesc acum pe pinterest (aparent muuult mai multe decât până să o am eu) pe lângă cele câteva fotografii făcute de mine care să vă ajute să vă faceți o mini impresie despre ea, dar care să nu îi divulge secretele în totalitate. Mai spun doar că veți găsi informații din mai multe domenii, de la haine la machiaj, îngrijire, mâncare, băutură, iubire, stil de viață ș.a. E o carte pe care merită să o aveți în casă dacă măcar o dată v-ați visat într-o "petite robe noire" (little black dress) pe un balcon din Paris, sorbind dintr-un pahar frumos de vin roșu.

sursa foto: Pinerest

sursa foto: Pinterest